فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروش اینترنتی محصولات وملزومات کاشت ناخن

  • ۰
  • ۰

با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

معرفی و انواع لاک براق

با استفاده از یک لاک براق روی ناخن خود،  می توانید قدرت ماندگاری لاک را 5-6 روز افزایش داده و درخشش را به ناخن های خود ببخشید و همچنین از خراشیده شدن و رنگ پریدگی لاک جلوگیری کنید.

  • خشک شدن سریع در مقابل درخشش ناخن ها

          اساساً دو نوع لاک براق در بازار وجود دارد:

  •  اولین مورد قابلیت خشک شدن سریع را دارد این لاک برای کسانی که می خواهند روی ناخن های خود طراحی کنند بسیار مناسب می باشد. همچنین با استفاده از این لاک می توان در وقت صرفه جویی کرد. اما باید توجه داشت که  برق ناخن با قابلیت خشک شدن سریع، درخشش ندارند و لاک مات می شود.

 

  • نوع دوم از برق ناخن، از روکش های براق استفاده می کند و به معنای کلمه می تواند به لاک های ساده شما درخشش بدهد و ناخن شما را جذاب جلوه دهد.

 

مارک های مختلف لاک براق

  • برق ناخن سالی هانسن

  • هنگامی که از این لاک براق استفاده کردید ، سریعاً خشک می شود. کوتیکول ها و ناخن ها بعد از  استفاده از این پولیش بسیار نرم تر می شوند. استفاده از این برق ناخن باعث می شود ناخن های شما آبرسانی شوند.

 

 

  • برق ناخن مناسب لاک ژل  GELLEN

برای استفاده از این پولیش، شما باید بعد از استفاده آن را در زیر لامپ UV یا LED قرار داده و اجازه دهید تا خشک شود. این مواد سالم و بی خطر است. باعث تقویت ناخن ها و کوتیکول های ناخن شما می شود. همچنین این برق ناخن کم بود هست و برای کسانی که میگرن دارند و با بوی ناخن سردرد می گیرند مناسب است.

 

  • برق ناخن SecheVite

درخشش این برق ناخن واقعا بادوام است. شما حتی می توانید این برق ناخن را بدون هیچ گونه لاک ناخن استفاده کنید و از زیبایی و سادگی ناخن هایتان لذت ببرید.

 

 

ایمنی لازم برای خرید لاک براق

بهترین راه برای انجام این کار چک کردن مواد تشکیل دهنده است. از لاک براق سالم استفاده کنید. برق ناخن باید از ترکیباتی استفاده کند که برای کوتیکول های ناخن مفید باشند

 

 

منبع: https://perfectskinfitness.com/top-coat-nails/

 

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی