فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروش اینترنتی محصولات وملزومات کاشت ناخن

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

اقدامات اولیه قبل از مانیکور

 برای سلامت ناخن ها و مراقبت ناخن بهتر است با اصول مانیکور ناخن آشنا باشید. حتما قبل از مانیکور ناخن مطمئن شوید لوازم کار ضد عفونی شده و تمیز است. مراقب باشید هیچ کوتیکولی از ناخن بریده نشود این کار باعث خونریزی و عفونت ناخن می شود. برای زیبایی ناخن می توان از لاک استفاده کرد ولی درصورت داشتن حساسیت به استن می توان از انواع لاک ژل استفاده کرد که برای پاک کردن نیازی به استن نیست.

مراقبت از ناخن

مانیکور ناخن کمک می کند ناخن هایی زیبا و مرتب داشته باشید. اگرچه وقت گیر باشد ولی ارزشش را دارد. بین هر بار لاک زدن ناخن و مانیکور ناخن از مرطوب کننده ناخن استفاده کنید. این کار کمک می کند ناخن قوی تری داشته باشید و همچنین لاک شما لب پر نشود. برای مدت کوتاهی از لاک ناخن استفاده نکنید تا ناخن ترمیم شود و به اصطلاح استراحت کند.

مانیکور ناخن در خانه

برای مانیکور ناخن به ابزار سوهان، ناخن گیر، گوشت گیر، کوتیکول پوشر، کرم مرطوب کننده مخصوص کوتیکول ناخن و دست، بافر ناخن و در صورت لزوم یک بیس کات و تاپ کات ناخن احتیاج دارید. اگر لاک ناخن دارید بهتر است آن را با استن پاک کنید بعد از اینکه از تمیز بودن ابزار خود مطمئن شدید، از سوهان ناخن و ناخن گیر کمک بگیرید. در مانیکور ناخن سعی کنید ناخن خیلی کوتاه نشود و با سوهان سطح و بافت ناخن را هموار کنید. مراقب باشید بیش از حد فشار ندهید اینکار باعث تضعیف ناخن و همچنین شکستن آن می شود. با دقت و به آرامی سوهان بکشید.

 

ماساژ ناخن

بعد از مانیکور ناخن و مرتب کردن شکل ناخن، دست ها را برای چند دقیقه در ظرف خیس کن در مخلوط آب گرم نه داغ به همراه مایع تمیز کننده قرار دهید. سپس ناخن ها را خشک کنید و با ابزار کوتیکول پوشر مانیکور ناخن، به آرامی کوتیکول ها را به عقب فشار دهید. مراقب باشد انگشتان زخم نشود. می توانید با کرم یا اسکراب ناخن و دست انگشتان را ماساژ دهید. و بعد از آن می توانید لاک دلخواه تان را بزنید.

 

 

نکات مهم مانیکور

برای مانیکور ناخن ابزار زیادی وجود دارد ولی توصیه می شود از گوشت گیر استفاده نشود. چرا که احتمال عفونت ناخن را بالا می برد و در صورت ندانستن با نحوه کارکرد آن امکان زخم شدن انگشت بالاست. هدف از مانیکور زیبا دیده شدن دست است پس پیشنهاد می کنیم حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید با این کار سلامتی پوست را در برابر آفتاب تضمین می کنید. قبل از هر مانیکور دست از ژل پاک کننده مانیکور استفاده کنید. اگر به لاک های قرمز و پرتقالی علاقه مند هستید، قبل از لاک قرمز، یک لایه بیس کات کرم بزنید با اینکار موقع پاک کردن لاک دستتان رنگی نمی شود و لاک مدت زمانی بیشتری باقی می ماند.

 

منبع :

 

https://www.aad.org/public/skin-hair-nails/nail-care/manicure-safety/gel-manicures

https://www.wikihow.com/Give-Yourself-a-Manicure

https://www.aad.org/media/news-releases/gel-manicures-can-be-tough-on-nails

https://www.aad.org/public/skin-hair-nails/nail-care/manicure-safety

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

  • نفیسه سعادتی
  • ۰
  • ۰

نسل جدید لاک

با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

نسل جدید لاک

لاک آینه ای محبوبیت فراوانی در بین علاقه مندان مد و زیبایی دارد. به چند دلیل، برای خشک شدن نیاز به دستگاه UV ندارد و نحوه استفاده از آن آسان است. لاک آینه ای ظاهر زیبایی به ناخن می دهد که با داشتن پیگمنت بالا کیفیتی مثل پودر کروم دارد. از دیگر دلایل محبوبیت آن می توان به زمان کوتاه خشک شدن این لاک اشاره کرد. کیفیت تمامی برند های این نوع لاک رضایت بخش است پس اولین برندی که دوست داشتید را می توان انتخاب کرد. همچنین طیف رنگی بالای لاک آینه ای باعث شده انتخاب خوبی برای استایل های مختلف باشد. یک لایه از لاک پوشش قابل قبولی دارد و حداقل 3 الی 4 روز بدون لب پر شدن باقی می ماند. برعکس انواع لاک هایی که دیده اید باعث زرد شدن ناخن نمی شود و این نشانه کیفیت بالای این نسل جدید از لاک آینه ای است.

نحوه استفاده لاک آینه ای

بعد از اینکه با مانیکور به فرم دلخواه ناخن هایتان رسیدید بهتر است یک لایه لاک بیس بزنید ولی خیلی غلیظ نباشد. اگر در زدن لاک مرتب و تمیز مشکل دارید می توان از یک لایه مایع لاتکس استفاده کرد و آن را  بالای ناخن بزنید. سپس یک لایه تاپ کات بزنید تا بافت ناخن برای لاک اصلی آماده شود. در این مرحله یک لایه از لاک آینه ای را بزنید. مراقب باشید تا لاک به خوبی خشک شود برای جلوه بیشتر این لاک می توانید از یک لایه تاپ کات استفاده کنید.

 

لاک کروم یا آینه ای؟

لاک آینه ای، کیفیتی برابر لاک کروم دارد و اگر به دنبال یک لاک زیبا و براق در مدت زمان کوتاه هستید، لاک آینه ای انتخاب خوبیست. نحوه استفاده از آن آسان است و نیازی به رفتن در سالن های آرایشی نیست و با کمی دقت و حوصله لاک ناخن زیبا و درخشانی خواهید داشت. این لاک به مدت طولانی روی ناخن باقی می ماند که یکی از نقاط مثبت آن است. قیمت خوب و به صرفه آن باعث شده ارزش امتحان کردن را داشته باشد. لاک آینه ای سلامت ناخن را تضمین می کند همچنین بوی این لاک آزار دهنده نیست و به محض بستن در، بوی لاکی در هوا باقی نمی ماند.

محصولات فروشگاه آنلاین لاکی

لاک آینه ای را به صورت آنلاین سفارش دهید و از آن لذت ببرید. در فروشگاه آنلاین لاکی 12 مدل با رنگ های مختلف از این لاک موجود است. که در بخش لاک خارجی می توان آن ها را مشاهده کرد.

 

 

https://polishedbyleanne.com/swatches/one-night-stand-models-own

https://www.wikihow.com/Use-Mirror-Powder-on-Nails

 

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

 

  • نفیسه سعادتی
  • ۰
  • ۰

با فروشگاه انلاین لاکی همراه باشید

وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن

  • گوشت‌گیر یا نیپر
  • پوشر کوتیکول
  • بافر ناخن
  • سوهان ناخن
  • فن خشک کن لاک
  • پرایمر ناخن
  • دی هیدراتور ناخن
  • جا پودری یا گوده
  • قلم کاشت
  • پودر کاشت
  • لیکوئید ناخن
  • تیپ ناخن
  • تاپ کات
  • چسب ناخن
  • استون خالص
  • روغن کوتیکول
  • برس مانیکور
  • ابزار پینچ یا گیره ناخن

مراحل ابتدایی کاشت ناخن

در مراحل کاشت ناخن، باید با دقت پیش بروید و ناخن را برای مراحل بعد آماده کنید. در قدم اول مرتب بودن ناخن اهمیت دارد. اینکار را با ابزار گوشت گیر یا نیپر شروع کنید. کوتیکول های بالای ناخن را بگیرید و با ابزار پوشر کوتیکل، خوب قسمت بالای ناخن را فشار دهید تا مطمئن شوید هیج چیزی باقی نمانده تا ناخن کاملا تمیز باشد. بافر را از چپ به راست روی بافت ناخن بکشید تا به بافتی نرم و لطیف تبدیل شود به طوری که براق نباشد.

 مراحل کاشت ناخن با تیپ

اگر ناخن کوتاهی دارید و در نظر دارید با کاشت ناخن آن را بلند کنید در مراحل کاشت ناخن با تیپ با ما همراه باشید. در قسمت اول، سایز درست تیپ ناخن را انتخاب کنید. به طوری که روی ناخن راحت باشد سپس مقدار کمی چسب در قسمتی که تیپ روی ناخن طبیعی قرار می گیرد، بزنید. تیپ را فشار دهید و به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا مطمئن شوید به خوبی به ناخن چسبیده است. مراحل کاشت ناخن را با صبر جلو بروید تا زمانی که حرفه ای شوید. در مرحله بعد از قیچی مخصوص تیپ کمک بگیرید و قسمت اضافی را قیچی کنید تا به اندازه دلخواه تان برسید. با سوهان ناخن تیپ را به شکلی که دوست دارید تغییر دهید ( ناخن مستطیلی، ناخن نوک تیز و ...) .

 مراحل پایه کاشت ناخن

به قسمت های پایانی مراحل کاشت ناخن نزدیک می شویم ولی عجله نکید مهم ترین بخش اینجاست. برای آماده سازی دی هیدراتور را روی ناخن بزنید سپس چند لحظه صبر کنید و پرایمر ناخن را بزنید. حتما از قبل در ظرف خود مقداری لیکوئید بریزید و آماده داشته باشید. قلم ناخن را به لیکوئید بزنید و نوک آن را به ته ظرف فشار دهید تا اگر حبابی هست از بین برود. می توانید از دستمال برای گرفتن لیکوئید اضافی استفاده کنید یا خیلی ساده قلم را به لبه ظرف لیکوئید بکشید.بعد از آن قلم را به پودر کاشت بزنید و به شکل یک توپ روی ناخن قرار دهید ولی پودر نباید خیلی خشک یا خیلی خیس باشد. خیلی آرام قلم را روی پودر فشار دهید تا لیکوئید اضافی با این کار گرفته شود و با ظرافت آن را به سمت بالای ناخن بکشید. حالا بهتر است با قلم صاف پودر روی ناخن را شکل دهید تا ناهمواری ها را بین ببرید و حتما براش خود را تمیز نگه دارید اینکار را ادامه دهید تا به شکل دلخواه برسید. بعد از اینکه کمی پودر خشک شد، سوهان را روی ناخن بکشید و ظرافت به خرج دهید تا شکل ناخن شما مشخص شود. بعد از اتمام مراحل کاشت ناخن با استفاده از تاپ کات و لاک مورد نظر تان ناخن را طراحی کنید.

 

منابع

https://www.naio-nails.co.uk/blogs/news/beginners-guide-to-applying-acrylic-nails

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه انلاین لاکی

  • نفیسه سعادتی
  • ۰
  • ۰

انواع کاشت ناخن

با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

انواع کاشت ناخن براساس اندازه

بطور کلی در انواع کاشت ناخن بر پایه ی دو اصل است: کاشت ناخن با تیپ و کاشت ناخن با فورمر. تیپ نوعی ناخن مصنوعی پلاستیکی است که باچسب به ناخن می چسبد و هدف از استفاده آن بلند کردن قد ناخن است. فورمر، نوعی ورقه چسب دار است که به دور ناخن می چسبد و روی آن مواد کاشت قرار می گیرد. تیپ ها در رنگ و طرح های متنوع موجود هستند. کاشت ناخن با فورمر را می توان به راحتی به شکل مورد نظرتان شکل داد.

تفاوت کاشت ناخن با لاک ژل

در انواع کاشت ناخن و لاک ژل هردو تفاوت ها و مزیت هایی دارند. به طور مثال در عین حال که هردو زیبا هستند ولی لاک ژل طبیعی تر است ولی به تنهایی به ناخن استحکام نمی بخشد. ولی در صورتی که کاشت ناخن طبق اصول باشد ظاهری زیبا و طبیعی دارد. با این حال لاک ژل ضخامت کمتری دارد و همچنین انعطاف پذیر تر  می باشد. نحوه انجام لاک ژل هم آسان تر است.

کاشت ناخن فیبری

با پیشرفت صنعت زیبایی هر روزه با انواع کاشت ناخن جدید مواجه هستیم. کاشت ناخن فایبرگلاس یا فیبری، فرایندی است که از پارچه یا فایبرگلاس تشکیل می شود و با استفاده از رزین یا چسب روی ناخن به صورت یخش های کوچک قرار می گیرد. با این حال انواع کاشت ناخن بسیار متنوع است و محبوبیت بیشتری نسبت به این نوع کاشت دارد. کاشت ناخن فیبری برای کسانی که به پودر و لیکوئید حساسیت دارند مناسب است.


لمینیت ناخن

در بین انواع کاشت ناخن، در لمینیت ناخن خبری از تیپ و اندازه مصنوعی نیست بلکه براساس شکل طبیعی ناخن طراحی شده است. در لمینیت از لایه ای مواد کاشت ناخن و لاک ژل روی سطح ناخن قرار می گیرد. دلایل متعددی برای تمایز بین این نوع کاشت با سایر انواع کاشت ناخن وجود دارد. لمینیت یک لایه ی محافظتی روی ناخن قرار می دهد تا ناخن را در برابر شکستگی مقاوم می کند. این نوع کاشت برای کسانی که در بلند شدن ناخن مشکل دارند و یا ناخن های خود را می خورند، گزینه مناسبی است.


نتیجه گیری برای انتخاب کاشت ناخن

بین انواع کاشت ناخن باید دقت کنیم که دقیقا برای چه کاری کاشت ناخن را انتخاب می کنیم. اگر قصد بلند کردن اندازه ناخن را دارید کاشت با تیپ مناسب شماست و اگر قصد دارید ناخن شما استحکام بالایی داشته باشد کاشت با فورمر مناسب شماست. اگر هم می خواهید در عین استحکام ظاهری طبیعی داشته باشد لمینیت ناخن انتخاب خوبیست. با توجه به سبک زندگیتان انتخاب کنید به طور مثال در انواع کاشت ناخن اگر با آب بیشتر در ارتباط هستید لاک ژل مناسب تر است.



https://skindeepr.com/artificial-nail-types-beginners-guide/

https://en.wikipedia.org/wiki/Artificial_nails

https://www.beautyresource.org.uk/articles/nail-extensions-overlays.html

https://www.webmd.com/beauty/features/artificial-nails-acrylics-gels-silks#3

https://www.wikihow.com/Do-Sculptured-Nails#Part_Two:_Sculpt_the_Artificial_Nail_sub

https://www.stylecraze.com/articles/difference-between-acrylic-gel-shellac-nails/#gref

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

  • نفیسه سعادتی
  • ۰
  • ۰

با فروشگاه انلاین لاکی همراه باشید

معرفی  برند لیکوئید کیستون

لیکوئید کیستون، از سال 1908 فعالیت خود را شروع کرده و در زمینه کاشت ناخن و زیبایی ثابت شده است و اطمینان مشتریان خود را جلب کرده. طی سال ها تجربه کیستون در زمینه زیبایی و دندان پزشکی پیشرفت کرده و روز به روز کیفیت خود را بالاتر برده. با بیش از 400 کارمند در سراسر جهان تلاش می کند نیاز های مشتریان خود را تامین کند. کیستون با کسب تجربه در زمینه زیبایی تلاش می کند محصولاتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. هدف اصلی کیستون رضایت مشتری و تعهد است و درواقع کیفیت تضمین شده لیکوئید کیستون در طول سال ها تجربه ثابت شده است.

چرا لیکوئید کاشت ناخن کیستون؟

تمام مواد تشکیل دهنده لیکوئید کیستون از مواد خام خالص تشکیل می شوند که در کیفیت آن نقش موثری دارد. لیکوئید کیستون برای تمامی سطح های این حرفه مناسب است به خصوص برای تازه کاران انتخاب خوبی است. چرا که در عین داشتن کیفیت به آن ها اجازه کنترل و شکل دهی مناسب ناخن را می دهد.


لیکوئید مونومر

لیکوئید کیستون مونومر ترکیبی از سیستم بالای مراقبت ناخن می باشد. فرمولاسیون این لیکوئید برای کار با سیستم های پلیمری طراحی شده است. انواع زیادی از لیکوئید کیستون مونومر در رنگ های آبی و بنفش موجود است. و در پایان کار ظاهری زیبا و عالی دارد که قابلیت استحکام بالا در طولانی مدت را دارد. در عین حال ظاهری هموار و لطیف به ناخن می دهد.

لیکوئید پلیمری

لیکوئید کیستون پلیمری با طراحی فوق العاده کارشنان حرفه ای تولید شده است به طوری که این نوع از پلیمر بخاطر عدم وجود حباب در بازار بی رقیب است. همچنین شایان ذکر است در طیف گسترده ای از رنگ ها در دسترس است که هم در هوای سرد و هم در هوای گرم قابل استفاده می باشد. لیکوئید کیستون پلیمری به ناخنی با ظاهری بی نقض و حرفه ای کمک می کند. که در عین هموار بودن براق هم می باشد.

لیکوئید پلیمری رنگی

لیکوئید کیستون پلیمری رنگی، در حال حاضر با بیش از 180 رنگ در بازار موجود است. لیکوئید کیستون در عین زیبایی، استحکامی بالا به ناخن می دهد. همچنین قابلیت حفظ رنگ بالایی برای طولانی مدت دارد.

لیکوئید پلیمری دیپ

این نوع لیکوئید کیستون به طور تخصصی برای رطوبت مناسب و وضوح زمان استفاده از سیستم های  بر پایه سایانو اکریلات  طراحی شده است.



منابع

https://dtknailsupply.com/blog/best-acrylic-powder-and-liquid-for-nails

https://www.krandp.com/category/acrylic-systems/

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

  • نفیسه سعادتی
  • ۰
  • ۰

با فروشگاه انلاین لاکی همراه باشید

اهمیت کیفیت مواد کاشت ناخن

همانطور که دانش کاشت ناخن پر اهمیت است تهیه بهترین مواد لیکوئید کاشت ناخن مهم است. می توان گفت این حرفه از نیمی تخصص و از نیمی مواد با کیفیت تشکیل می شود. لیکوئید کاشت ناخن در دوام و استحکام ناخن کاشت تاثیر بالایی دارد. انتخاب پودر کاشت با کیفیت و لیکوئید ناخن به شما اطمینان می دهد ناخن در شرایط عالی و بدون نقص تا ترمیم بعدی باقی می ماند.

راهنمای انتخاب لیکوئید کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن به عنوان یک راه حل شناخته شده برای کسانی که ناخن های کوتاه دارند، می باشد. و همچنین انتخاب مقرون به صرفه ای است. برای انتخاب لیکوئید کاشت ناخن در اولین قدم دقت کنید دارای تاییدیه از انجمن زیبایی شناسی باشد و به لحاظ علمی توسعه یافته باشد. وابسته به نوع استفاده ای که دارید لیکوئید را انتخاب کنید برای مثال در سالن های آرایشی بطری های بزرگتری خریداری می شود همچنین قیمت مناسب تری دارند. از پودر و لیکوئیدی استفاده کنید که بدون MMA  باشد. اگر پس از انجام خدمات آرایشی با خارش یا سوزش انگشتان مواجه شدید دلیل وجود MMA می باشد که باید زیر نظر تکنسین های مربوطه تست شود.



مشخصات لیکوئید کاشت ناخن با کیفیت

لیکوئید کاشت ناخن یکی از لوازم اصلی ناخن کار است پس انتخابی داشته باشید که برای استفاده آسان باشد تا در فرایند شکل دهی به ناخن به مشکل بر نخورید. چسبندگی لیکوئید کاشت باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوان آن را بالا برد و روی ناخن قرار داد این شاخصه در طراحی های فانتزی ناخن بسیار مهم است. در طول روز ناخن کار بیشتر وقت خود را در کنار لیکوئید کاشت ناخن می گذراند پس سعی کنید از لیکوئیدی استفاده کنید که بوی کمتری دارد.

 بهترین برند های لیکوئید کاشت ناخن

لیکوئید کاشت ناخن ای که متخصصان فروشگاه لاکی به شما پیشنهاد می کنند، برند کیستون است چرا که در این زمینه معتبر و شناخته شده است. همچنین می توان دیگر برند های شناخته را پیشنهاد کرد از جمله: OPI، CND، ELFA و ARTISAN برندی که معروف باشد به مشتری اهمیت می دهد و کیفیت و سلامتی را فراموش نمی کنند و می توان به آن اعتماد کرد. همیشه به یاد داشته باشید قیمت پایین تر در زمینه زیبایی یعنی ریسک خطرات سلامتی پس لطفا به سلامتی خودتان اهمیت دهید. در نتیجه انتخاب لیکوئید کاشت ناخن  با مشخصات ذکر شده می تواند به شما در سالن آرایشی تان کمک کند تا خدمات خوبی را ارائه دهید.



منابع

https://www.polishperfect.co/best-acrylic-powder-liquid-for-nails/

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی


  • نفیسه سعادتی
  • ۰
  • ۰

چرا کاشت ناخن؟

بافروشگاه انلاین لاکی همراه باشید

چرا کاشت ناخن؟

قبل از فراگیری اصول کاشت ناخن، بهتر است کمی با کاشت ناخن آشنا شویم. کاشت ناخن نوع پیشرفته و به اصطلاح تقویت شده ناخن طبیعی است که از ترکیب دو محصول پودر کاشت ناخن و لیکوئید ناخن شکل  می گیرند. با پیشرفت صنعت زیبایی و تکنیک های اصول کاشت ناخن تلاش دانشمندان در این مسیر رو به طبیعی جلوه دادن ناخن باعث شده روز به روز به علاقه مندان کاشت ناخن اضافه شود. برای انجام این کار بهتر است پیش متخصص بروید تا نتیجه لذت بخش باشد همچنین مهم است که برای برداشتن کاشت ناخن در سالن  های آرایشی این کار را انجام دهید.

 اهمیت اصول کاشت ناخن

با رعایت اصول کاشت ناخن، به مشتری ناخن هایی با استقامت و زیبا هدیه دهید. به طوری که در عین زیبایی مثل ناخن طبیعی باشد و استحکام کاشت ناخن از شکسته شدن آن جلوگیری کند و روند رشد ناخن را تسریع بخشد. ولی مسئله مهم در اصول کاشت ناخن رعایت بهداشت است. به این صورت به مشتریان خود اطمینان می دهید روشی اصولی را دنبال می کنید که نتیجه آن رضایت بخش بوده و سلامت ناخن آن ها برایتان اهمیت دارد. در نهایت متخصصان معتبر با بکارگیری اصول کاشت ناخن شما را از هرگونه نگرانی درباره درد یا عدم رضایت دور می کنند.



انتخاب ابزار با کیفیت

انتخاب ابزار در کاشت ناخن بسیار اهمیت دارد چرا که تنها دانش اصول کاشت ناخن و تجربه کافی نیست. این امر کمک می کند بتوانید به درستی از دانش خود استفاده کنید. برای مثال انتخاب قلم برای استفاده از لیکوئید و ترکیب آن با پودر مهم است و باید قلمی با ضخامت کافی انتخاب کنید که در جذب لیوکوئید اثر بخش باشد و به اندازه کافی قوی و انعطاف پذیر باشد.


خلاقیت در کاشت ناخن

با بکار گیری اصول کاشت ناخن و خلاق بودن، کاری خاص و منحصر به فرد انجام دهید. به این ترتیب مخاطبان خاص خود را داشته باشید. در مسیر دانش و تخصصتان تلاش کنید بهترین خود باشید. همه انواع کاشت ناخن زیبایی خود را دارد و نمی شود گفت کدام زیباتر است. به طور مثال طراحی آمبره نشاندهنده خلاقیت در ترکیب پودر های رنگی مختلف را نشان می دهد. و در آخر کار نتیجه خود گویای خلاقیت و حرفه ای بودن است و داشتن دانش لازم در اصول کاشت ناخن باعث این تاثیر گذاری شده است.




آیا کاشت ناخن دارای محدودیت است؟

وقتی صحبت از خدمات زیبایی می شود باید گفت زیبایی محدودیت ندارد. با به روز بودن و دانستن ترند های زیبایی و داشتن دانش اصول کاشت ناخن طرحی زیبا خلق کنید. در زمینه زیبایی ناخن با وجود تنوع در وسایل طراحی و علاقه می توان مدل های جدید خلق کرد.

 منابع

https://www.womansworld.com/posts/acrylic-nails-163605


تیم انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی


  • نفیسه سعادتی