فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروش اینترنتی محصولات وملزومات کاشت ناخن

  • ۰
  • ۰

 

مزایای ضدقارچ کاشت ناخن

داروی ضد قارچ برای درمان عفونتهای قارچی ناخن ها استفاده می شود. داروی ضد قارچ حاوی ماده فعال آمورولفین (به عنوان هیدروکلراید) است ، که متعلق به گروهی از داروهای شناخته شده به عنوان ضد قارچ است. این طیف گسترده ای از قارچ ها را که می تواند باعث عفونت ناخن شود ، از بین می برد. شما قبل از استفاده از این دارو باید از نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن اطلاع کافی داشته باشید تا به مشکلی برنخورید.( برای اطلاع از قیمت ضدقارچ کلیک کنید)

عملکرد ضدقارچ ناخن

استفاده از این دارو می تواند باعث بروز واکنش های آلرژیک شود ، برخی از آنها می توانند جدی باشند. اگر این اتفاق رخ داد ، استفاده از محصول ضد قارچ را متوقف کنید ، بلافاصله محصول را با یک پاک کننده لاک ناخن و یا سواب الکلی پاک کنید. هرگز دوباره از این دارو استفاده نکنید.

در صورت بروز هر یک از علائم زیر باید فوریت های پزشکی را دریافت کنید:

اگر در تنفس مشکل پیدا کردید

متورم شدن صورت ، لب ، زبان یا گلو

بثورات روی پوست

حتما قبل از استفاده از ضد قارچ با دکتر خود مشورت کنید

هنگام استفاده از دارو مراقب باشید

از تماس لاک با چشم ، گوش یا غشاهای مخاطی (به عنوان مثال دهان و بینی) خودداری کنید. آن را بو نکنید. هنگام استفاده از حلالهای آلی دستکش غیرقابل نفوذ را بپوشید. در هنگام استفاده از داروی ضد قارچ نباید از ناخن های مصنوعی استفاده شود. می توانید بر روی دارو ضد قارچ لاک استفاده کنید. اما باید حداقل 10 دقیقه بعد از استفاده از ضد قارچ این کار را انجام دهید. همچنین قبل از استفاده مجدد از  این دارو باید ناخن به طور کامل پاک شود و سپس از دارو استفاده کنید.

 

استفاده و نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن

نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به این صورت است که از آن باید فقط بر روی ناخن های آلوده استفاده شود. داروی ضد قارچ را باید یک یا دو بار در هفته روی ناخنهای بمالید و دقیقاً مطابق نظر پزشک خود استفاده کنید. طریقه ی استفاده و نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به شکل زیر است :

مرحله 1. ناخن ها را سوهان کنید و آن ها را تمیز کنید

نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به این صورت است که این دارو باید برای ناخن های آلوده به قارچ استفاده شود. شما باید قبل از اولین استفاده از داروی ضد قارچ ، قسمت های آلوده ناخن، از جمله سطح ناخن را تا حد ممکن با استفاده از سوهان ناخن یکبار مرتب کنید. توجه داشته باشید که از سوهان ناخن بر روی ناخن های سالم استفاده نکنید، در غیر این صورت ممکن است عفونت را گسترش دهید. برای تمیز کردن ناخن از سواب استفاده کنید.

مرحله 2. مقداری لاک از بطری بگیرید

مقداری لاک ضد قارچ را از بطری بردارید. توجه داشته باشید برای استفاده مجدد، قلم مو را تمیز کرده و بعد آن را به داخل بطری فرو ببرید. رعایت و توجه به نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به شما کمک میکند که ناخن های شما زودتر بهبودی خود را بدست بیاورند. بعد این مرحله باید لاک ناخن را به طور مساوی روی تمام سطح ناخن بکشید.

مرحله 3.  اجازه دهید لاک ضد قارچ خشک شود

اجازه دهید ناخن هایی را که لاک ضد قارچ زدید خشک شوند. حداقل 10 تا 15 دقیقه به ناخن زمان دهید تا خشک شود، سپس از لاک برای طرح زدن ناخن استفاده کنید.

مرحله 4. قلم مو لاک ضد قارچ را تمیز کنید

قبل از استفاده مجدد، قلم مو را تمیز کرده و بعد دوباره استفاده کنید. بعد از استفاده درب بطری لاک را محکم ببندید. برای استفاده مجدد توجه داشته باشید که باید لاک روی دست خود را پاک کنید و بعد دوباره از داروی ضد قارچ استفاده کنید. شما باید نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن را مو به مو انجام داده و به جزئیات هر مرحله دقت کنید تا نتیجه بگیرید و ناخن های سالمی داشته باشید.

 

تهیه شده توسط گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی