فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروش اینترنتی محصولات وملزومات کاشت ناخن

  • ۰
  • ۰

بهترین برند لاک ژل

 

 درباره لاک ژل

لاک ژل از مدرنترین روش هایی است که موجب جلای بیشتر ناخن خانم ها می شود. این نوع لاک به تازگی وارد لوازم آرایشی شده است و با نمونه های قدیمی آن تفاوت هایی دارد. ماده ای که در این نوع لاک وجود دارد باعث افزایش مقاومت و دوام ناخن انگشتان می شود. از این لاک ها روی ناخن های طبیعی و کاشت شده میتوان استفاده کرد. روش خشک شدن لاک ژل متفاوت است و با دستگاه مخصوص خشک می شود. اما لاک های معمولی در فضای باز و مجاورت با هوا خشک می شوند.

خانم هایی که عمل ژلیش ناخن را انجام می دهند دیگر نیازی به روش های دیگر برای زیبایی ناخن ها ندارند.

تنوع در لاک ژل بسیار زیاد است و انتخاب نوع و رنگ آن کاملا سلیقه ای است.ژلیش ناخن طی سه مرحله  صورت می گیرد. این سه مرحله شامل بیس ,رنگ ژلیش ,تاپ کات و برای خشک شدن هرمرحله زیر دستگاه یووی قرار میگیردو  ژل جامد بدون هیچ ماده ی چسبنده ای روی ناخن می چسبد. از لحاظ درخشش و دوام بسیار مناسب و زیباست. استفاده از کیت ناخن برای کسانی مناسب است که اندازه و حجم و ضخامت ناخن های آن ها کم باشد. نوع دیگری از این نوع لاک یافت می شود که ترکیبی از ژل و پولیش است. این محصول به راحتی ناخن های غیر شفاف شما را به ناخن هایی زیبا و براق تبدیل می نماید.

استفاده از ژلیش در کاشت به سلیقه ی شخص ربط دارد.معمولا برای جلای بیشتر از ژلیش ناخن نیز استفاده می کنند.

از مزایای این نوع لاک ها درخشش و براقیت بالا، مقاومت در حدود سه الی 4 هفته ای آن در برابر خط و خش و ... است که موجب شده از این محصولات در سالن های آرایشی استفاده ی زیادی شود.

 

تهیه شده توسط گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین  لاکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی