فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروش اینترنتی محصولات وملزومات کاشت ناخن

  • ۰
  • ۰

 

همه چیز درباره فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن

پرایمر ناخن یکی از مهمترین موادی است که بر ماندگاری ژل و اکریلیک ناخن تأثیر می گذارد. آلودگی ناخن را از بین می برد و pH ناخن را تغییر می دهد و باعث تقویت چسبندگی محصول می شود. همچنین ایجاد حباب بر روی ناخن جلوگیری می کند و به چسبیدن لاک کمک می کند. برای نتیجه ی بهتر باید فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن بدانید. دو نوع پرایمر وجود دارد، یکی پرایمر اسیدی و دیگری بدون اسید. اما فرق آن ها در چیست؟ برای اطلاع از قیمت پرایمر اسیدی و غیر اسیدی کلیک کنید

از کدام پرایمر باید استفاده کنیم ؟

در صنعت ناخن و مانیکور دو نوع پرایمر وجود دارد: بدون اسید و اسیدی. یک پرایمر بدون اسید مانند "نوار چسبنده دو طرفه" عمل می کند اما پرایمر اسیدی باعث ایجاد سوراخ های میکروسکوپی ریز در سطح صفحه ناخن می شود ، بنابراین محصول می تواند محکم به ناخن بچسبد. اگر به طور مداوم با یک پرایمر اسیدی ، همان ناحیه را مجددا پولیش بزنید، ممکن است باعث آسیب و نازک شدن ناخن شود. به همین دلیل باید فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن و طریقه ی استفاده از آن ها را فرا بگیرید تا بتوانید ناخن های سالمی داشته باشید.

پرایمر بدون اسید

غالباً می توان از آن به جای پرایمر اسیدی یا بعد از آن استفاده کرد. به عنوان یک چسب دو طرفه برای مانیکور ژل و اکریلیک عمل می کند. اطمینان داشته باشید که به مقدار کافی استفاده کنید، زیرا استفاده بیش از جد این محصول چسبندگی را کاهش می دهد پرایمر بدون اسید حاوی ماده ای است که باعث تغییر موقت در pH ناخن طبیعی می شود تا در pH آن به محصول نزدیکتر شود. این تغییر pH به چسبندگی کمک می کند.

 

پرایمر اسیدی

این پرایمر چربی های اضافی روی ناخن را از بین می برد. برای مشتریانی که ناخن های چربی دارند بسیار مناسب است. پرایمر اسیدی با متاکریلیک ساخته شده است. مهم است که مانیکور کارها همیشه اطمینان داشته باشند که به مقدار کافی از هر دو پرایمر استفاده کنند. همچنین آن ها باید فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن را بدانند تا بتوانند به نتیجه ی مطلوبی در مانیکور برسند.

 

فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن در چیست ؟

با در نظر گرفتن هر دو نوع ، می توان گفت ، تقریباً یک عمل را انجام می دهند . اما به طور کلی فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن :

  • ترکیب پرایمر اسیدی خشن تر است و به همین دلیل اگر به درستی استفاده نشود باعث آُیب رساندن به پوست می شود. اما پرایمر بدون اسید در مدت زمان کوتاهی همچین اثری ندارد و در صورت تماس با پوست کافی است آن ناحیه را با آب و صابون بشویید.
  • فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن در این است که، پرایمر اسیدی برای اکریلیک و پرایمر بدون اسید برای سایر مانیکور های ناخن استفاده می شود.
  • استفاده مکرر از یک ماده اسیدی می تواند به طور قابل توجهی بر ساختار ناخن تأثیر بگذارد و باعث لایه برداری در طول زمان شود. در پرایمر بدون اسید، ممکن است در یک دوره ی طولانی تر احساس شود. با درک فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن می توانید از ناخن های خود به خوبی مراقبت کنید.
  • پرایمر بدون اسید برای کسانی که ناخن های نازک و همچنین پوستهای خشک و حساسی دارند مناسب تر است. اما پرایمر اسیدی برای افرادی که ناخن های براق و چربی براق دارند مناسب تر است.
  • پرایمر اسیدی به طور قابل توجهی pH ناخن را تغییر می دهد.
  • پرایمر بدون اسید برای خشک شدن حدود یک دقیقه زمان لازم دارد، در حالی که پرایمر اسیدی بعد از 4 دقیقه خشک می شود. با دانستن جزئیات و فرق پرایمر اسیدی و غیر اسیدی در کاشت ناخن می توانید، بدون دردسر به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

 

تهیه شده توسط گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

نظرات (۱)

مطلب جالبی بود. خیلی دنبالش بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی