فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروشگاه انلاین لاکی

فروش ملزومات کاشت ناخن

فروش اینترنتی محصولات وملزومات کاشت ناخن

  • ۰
  • ۰

با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

از لاک بچه گانه برای کودکان استفاده کنید

بیشتر بچه ها از دیدن لاک زدن مادران لذت میبرند. اما لاک ناخن می تواند برای بچه ها مضر باشد. به همین دلیل لاک بچه گانه برای کودکان در نظر گرفته شده که از مواد غیر سمی استفاده می شود و برای آن ها بسیار عالی می باشد. والدین می توانند لاک بچه گانه را تهیه کنند و با خیالی راحت برای دختربچه های خود استفاده کنند. حتی بعضی از این لاک ها را می توان در دوران بارداری هم استفاده کرد.

 

  • لاک ناخنPaint  Piggy

وقتی صحبت از ایمنی لاک بچه گانه می شود ، لاک ناخن Piggy Paint بلافاصله به ذهن شما خطور می کند. این لاک تقریبا بی بو ، غیر سمی و حتی برای دوران بارداری هم مناسب و بی خطر است.

 

  • Kid Licks

این لاک بچه گانه ساخته شده از اسانس میوه و سبزیجات درست شده و کاملاً ارگانیک و حتی خوراکی است. این لاک ناخن می تواند تا چند روز روی دست بچه ها بماند و برای پاک کردن آن تنها با یکبار مالش لاک پاکن پاک می شود.

 

 

 

 

  • لاک بچه گانه c�te

  • این لاک  بدون بدون سموم که بعضا در فرمولاسیون های دیگر یافت می شود ساخته شده و یک نمونه منحصر به فر برای استفاده ی بچه ها می باشد. طیف وسیعی از سایه های براق و اکلیلی را دارا می باشد که باعث می شود هر بچه ای به سراغ این لاک باشد.

  • eeki

این لاک ناخن بچه گانه فاقد فتالات ، فرمالدئید و تولوئن ، لاک ناخن Keek  صد در صد قابل تجزیه و غیر سمی است. به علاوه ، این لاک دارای طیف گسترده ای از رنگ های روشن و اکلیلی می باشد.

 

 

  • لاک باغ های زنبور عسل ( Honeybee Gardens )

در این لاک هم مانند سایر لاک های بچه گانه از سموم استفاده نشده است. شما می توانید این لاک را با یک بار مالش استون پاک کنید.

 

منبع : https://www.romper.com/p/7-non-toxic-nail-polish-brands-safe-for-kids-that-moms-can-rock-too-10067159

 

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی